.:[Double Click To][Close]:.

Misty


Look at me
I'm as helpless as a kitten up a tree
And I feel like I'm clinging to a cloud
I can't understand
I get misty, just holding your hand

Walk my way
And a thousand violins begin to play
Or it might be the sound of your hello
That music I hear
I get misty the moment you're near

You can say that you're leading me on
But it's just what I want you to do
Don't you notice how hoplessly I'm lost
That's why I'm following you

On my own
Would I wander through this wonderland alone
Never knowing my right foot from my left
My hat from my glove
I'm too misty and too much in love
(repeat after music interlude)

Look at me

Olhe para mim
Eu sou tão desamparado quanto um gatinho para cima uma árvore
E eu sinto como eu estivesse agarrando uma nuvem
Eu não posso entender
Eu me ponho nublado, há pouco propriedade sua mão

Caminhe meu modo
E mil violinos começam a tocar
Ou poderia ser o som de seu oi
Aquela música que eu ouço
Eu me ponho nublado o momento você está próximo

Você pode dizer que você está me seduzindo
Mas é o que eu quero que você faça
Não faça você nota como saltitante eu estou perdido
Isso é por que eu estou o seguindo

Em meu próprio
Vá eu vago só por esta terra maravilhosa
Nunca sabendo meu pé certo de minha esquerda
Meu chapéu de minha luva
Eu estou muito nublado e muito apaixonado


Olhe para mim